پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

دخترك روياهاي من

اولين كلاس زندگي پارميس خانم

1394/3/14 23:31
نویسنده : سارا
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

محبتپارميس به كلاس مي‌رود محبت

تمام روز چهارشنبه من يك ذوق عجيب و غريب دارم كلا  كودك درون من بسيار فعاله و حتي تا حدودي

بيش فعاله اصلا هم نمي خواد بزرگ بشه يه ذوق و شوق عجيب.....

 

حالا تمام اين همه ذوق و شوق براي رفتن به كارگاه هاي تركيبي مادر و كودك موسسه بادبادكه

جايي كه من بيشتر از پارميس در شعر خوندن و بازي كردن و بالا پايين پريدن مشاركت مي كنم جايي

كه من سارا كوچولو هستم

تو اين مدت با چند مربي آشنا شديم خانمها بهار، نازنين، سارا، پرند، كيميا و گلناز و ... كه بدون اغراق

همگي بسيار خوب و عالي و توانمند و خلاق بودند و در اين ميان من عاشق كيميا جون با اون صداي

بسيار زيباي اپرايي اش شدم و اصلا دلم نمي خواست كلاس اون روز تمام بشه

بدليل اينكه تو كلاس كسي حجاب نداره امكان عكس گرفتن هم نيست اما اين چند تا عكس از دخترك

نقاش ما كه چنان با حوصله و دقت با قلم مو كار ميكنه كه من لذت مي برم آخر كلاس با كلي زحمت

راضي شد قلمو به مربيش بده........

به گفته يكي از مادرهاي هنرمند همكلاسي كه كار پارميس نگاه ميكرد مي گفتند كه خودشون تو دوران كودكي همينجوري بودند و احتمال اينكه پارميس نقاش خوبي بشه زياده.............. چه خوووووب

موزه زمان در نزديكي هاي موسسه

سينه سپر كرده يعني اينخندونک

پارميس اخمو كه البته داره اداي پسرخاله‌ خوش اخلاقشو درميارهچشمک

يكي از قديميترين دستگاه هاي كارت‌زن كارگران كارخانه ها

 

پسندها (18)

نظرات (11)

roya
7 مرداد 94 11:21
پارمیس جووون حتما یه نقاش خوووب میشه...
سارا
پاسخ
ممنون اميدوارم
ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:44
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
عمه فروغ
7 مرداد 94 16:48
سلام سارا جون خوب هستید؟پارمیس گلم خوبه؟ به به چه کلاس عالیان شاا.. که موفق باشی پارمیس گلم و در آینده نقاش موفق باشیای جوووووونم هزار ماشاا.. به پارمیس گلم با عکس های خوشگلش
سارا
پاسخ
ممنون و تشكر از لطف و محبت شما دوست خوب
همراه رایانه
8 مرداد 94 11:54
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
رویا
9 مرداد 94 1:38
جیگر خاله
سارا
پاسخ
سعيده مامان آرين
12 مرداد 94 7:57
اي جونم چه نقاشي چه خانوم خوشگلي ماشالله
سارا
پاسخ
ممنون سعيده جان واقعا ممنون كه به ما سر ميزني و نظر محبت آميز ميدي آرين عزيز از دور ميبوسم
مامان شیما
13 مرداد 94 0:19
سلام،با کما افتخار شما رو لینک کردیم خوشحال میشیم با هم دوست باشیم
سارا
پاسخ
باعث افتخاره ممنون دوستم
زهرا مامان ایلیا جون
15 مرداد 94 13:01
افرین به این دخمل خوشگل که انقدر قشنگ نقاشی میکشه
سارا
پاسخ
ممنون زهراي عزيزم
مریم مامی آرین (گروه )
23 مرداد 94 13:12
ان شاا.. که موفق باشی پارمیس خانوم کوچولوی دوست داشتنی وآفرین به مامان جونش که اینقدر با ذوقه راستی ساراجون تولد دوسالگی ناناز خانومی رو تو گروه گذاشتی؟چون الان میخواستم ببینم رمزی بود؟!
سارا
پاسخ
ممنون دوست خوبم رمزش برات تو وبت ميزارم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
29 مرداد 94 2:00
ای جوووووووووونم . ماشاءالله به نقاش کوچولوی خوشگلم. انشاءالله توی آینده در هر حرفه و هنری موفق باشه.
سارا
پاسخ
ممنون دوست خوبم با دعاي خير شما ان شالله
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 11:23
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 موفق باشید