پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترك روياهاي من

گردشي پاييزي در آب و اتش

1393/8/23 14:6
نویسنده : سارا
349 بازدید
اشتراک گذاری

يك ظهر پاييزي(22 آبان) با اولين دوست زندگيش رونيكاي نازنازي در پارك آب و آتش

 

 

 

پارك آب و آتش طرح ها و پروژه‌هاي متنوعي درش اجرا شده از پل طبيعت گرفته تا رستوران‌ها و آلاچيق‌ها، سينما شش بعدي ، گنبدي كه تلسكوپ داره (اسمشو نميدونم و ........) مكان بسيار متنوعي هست از همه مهتر اسب داره اسبچه خزري كه پارميس و رونيكا عاشقشن و هر كدوم يكي يه دور اسب سواري كردن

پل طبيعت خيلي جالبه حيف حيف حيف فقط از اين هواي الوده كه حال آدمو ميگيره

رستوراني سه طبقه چوبي كه اول پارك هستش مكان خيلي دنج و خوب و زيبايي هست كه تولد باباي پارميسمحبت 20 آبان ماه رو سه نفري اونجا جشن گرفتيم خيلي خوب بود يه شب سرد تو يه رستوران گرم با ديوارهاي شيشه‌اي

 

پسندها (7)

نظرات (5)

پروان
30 آبان 93 0:37
سلام به به پست جدید ماشالله به این گل دختر سلامت و خوش باشید همیشه راستی من رمز مطالب رو فراموش کردم
سارا
پاسخ
ممنون دوست خوبم رمز برات تو وبلاگت ميزارم
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
1 آذر 93 13:45
سلام ای جووونم دخترتون چه نااازه ماشالاااااااااااا شلوار لیش چه نازه
سارا
پاسخ
ممنون دوستم نظر لطفنتونه
مامان میم
8 آذر 93 15:01
اومدم ، سر زدم ، دیدم ، خوندم ..... پایدار باشید
سارا
پاسخ
ممنون وقت گذاشتي
عمو امير
18 آذر 93 9:16
يعني من عاشق اين دو تا فسقلي خوشگل و خوشمزه ام
سارا
پاسخ
اين دو تا فسقل هم عموشون و خصوصا زن عموشون خيلي دوست دارن از طرف پارميس و رونيكا و اينها هم براي سپيده نازنين
مهتاب
23 آذر 93 10:11
مامان سارا این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
سارا
پاسخ
ممنون از پيشنهادت