پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

دخترك روياهاي من

خريدهاي خانه كودك فراز

1393/7/22 17:34
نویسنده : سارا
500 بازدید
اشتراک گذاری

خانه كودك فراز كه فكر كنم اكثر تهراني ها بشناسن http://farazhouse.com/ فروشگاه مجهز و كاملي از انواع اساب بازي وسايل كمك آموزشي و تجهيزات مهدكودك ها و ... است (البته خيلي اسباب بازي ها و عروسك هاي خوشگلي كه فروشگاه هاي ديگر دارند اينجا نداره)

خانه كودك فراز تخفيف 25 درصدي داشت و براي همين رفتيم اونجا مبلي كه  براي پارميس قصد خريد داشتيم و همه جا  200 تومن بود با قيمت 160 خريديم اما بسياري از وسايل و اسباب بازي هاي  قيمتي بالاتر از فروشگاه‌هاي ديگه داشتند. اما در كل براي خريد اسباب بازي و ... مثل رفتن به فروشگاه شهروند به جاي رفتن به سوپر سر كوچه هست

اين هم خريدهاي دختر ما (البته لگو و چند اسباب بازي كوچك ديگر هم خريداري شد كه به مرور نشونش خواهيم داد)

 

مبل پارميس خانم ما كه متاسفانه طرح كيتي تمام شده بود و ما بالاجبار به خريد اين باربي خانم رضايت داديم

خوبي خريد اين مبل اينه كه ارتفاعش كوتاهه و براي ديدن تلويزيون كمتر ميره جلوش بايسته و تا بهش ميگم پارميس برو روي مبلت بشين بسرعت مي دوه طرف مبلش البته يه مشكل ديگه اي هست گاهي اوقات ميره روش مي ايسته متفکر خلاصه هر چيزي يه ايراداتي هم داره به هر حال بچه هاي اين سني رو نبايد لحظه اي تنها گذاشت....

 

 

 

 

 

كلبه با توپ‌هاي رنگي كه به مدد همين توپها پارميس رنگهاي زرد و سبز و ابي و قرمز خوب ياد گرفته و هر كدوم از اين توپهاي رنگي بهش بگم مي دوه و برام مياره ولي وقتي ازش ميپرسي اين چه رنگيه ميگه زرده سوال

البته اين كلبه با اصرار بابايي خريداري شد به نظر من يه مقدار زود بود نه

 

 

روز اول خريد و ذوق زده هنوز لباسهاشو كامل درنياورده پريده تو كلبه اش

 

 

اينجا داستان از اين قراره كه تو يه كليپ سگي به نام لاكويي صاحبش اداي شليك در مياره و بهش ميگه بنگ و سگه خودشو ميندازه رو زمين خوب براي حداقل 16-17 بار پشت سر هم اين كليپ ديده ميشه و تا به پارميس ميگي به لاكويي چي گفتن ميگه بنننن و اينجوري اداي افتادن درمياره

 

 

و سي دي باشگاه ميكي موس كه بسيار مورد پسند قرار گرفت به طوريكه از اون روز تا به حال روزي سه مرتبه پشت سر هم مي‌بينه و خيلي بامزه اداي رقصيدنشون درمياره

اين لباس هم مورد پسند بابايي قرارنگرفت و با لباس عكس قبل تعويض شد گفتم چند تا عكس يادگاري باهاش بگيريم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

بهار
1 آذر 93 14:17
عزیزمممممممم این لباس که خیلی بهش می اومد خریدهای خوشگلش مبارکه منم توی فکرم برای غزل از این مبلها بخرم قبلن یه دونه بالسا ابی رنگ داشت ( سلیقه باباش ) ولی دادمش به نینی دوستم حالا توی فکرم براش صورتی بخرم
سارا
پاسخ
ممنون بهار جان نظر پدرش اين بود كه خيلي ساده اس من هم دوستش داشتم اما جالبه كه لباس بعدي رو باجبار گرفتيم جفتمون زياد نپسنديديم اما چاره اي نداشتيم فروشگاه گزينه ديگه اي نداشت رنگ صورتي مبله قشنگه تو تيراژه يه فروشگاه بود كه خيلي مدلهاي متنوعي داشت البته من پارچه ايشو خيلي بيشتر دوست دارم فكر كنم تو يافت آباد پيدا بشه
پروان
1 آذر 93 17:08
مبارکه کلبه رو چند خریدی
سارا
پاسخ
ممنون دوستم فکر کنم 110 شد البته از این ارزونتر هم داشت اما میگفت کیفیت این بالاتره کیفیت توپاش هم خوبن
هما
3 آذر 93 1:11
ای جانمممممممم به پارمیس خوش تیپ خودم با این لباسها و خریدهای خوشگلش من اون لباس اولی رو بیشترترتر دوس داشتم خوووووو بوووووس ابدار از طرف من و رستا
سارا
پاسخ
ممنون عزيزم لباس قرمزه رو؟ من هم همينطور ببين من چقدر حرف گوش كنم و حرف حرف آقامونه (آره جون خودم)