پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دخترك روياهاي من

كودكانه‌‌هاي دخترم 3

1393/9/23 9:58
نویسنده : سارا
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

كتاب مهمان‌هاي ناخوانده را براي اولين بار داشتم براش مي خوندم داستان شيرين و زيبايي كه همه ما

دوستش داريم محبت

مامان:  مادربزرگ مهربون تو خونه‌اش خوابيده بود

بارون ميومد يه دفعه در خونه تق و تق و تق به صدا درومد در اينجا مامان صحنه داستان شبيه‌سازي مي كنه و

ميره پشت در ورودي ساختمان و در ميزنه تق تق تق سرك ميكشه و ميگه من گنجيشك اشي مشي ام بارون

مياد خيس شدم بيام تو خونتون مادربزرگ مهربون

در اينجا پارميس بلند شد و بدو و بدو رفت ..............................

مامان: پارميس داريم كتاب مي خونيم كجا ميري؟سوال

چند ثانيه بعد پارميس با يك عدد دستمال كاغذي برگشته و تند و تند شروع ميكنه به خشك كردن گنجشك توي

كتاب (تا برم و دوربين و بيارم و عكس بگيرم ديگه كارشو تكرار نكرد اما براي ثبت خاطره اي از دل مهربون دخترم

آراماز كتاب و دستمال عكس گرفتم)

 

                   

 

مورد مشابه ديگر اينكه موقع نقاشي با ماژيك وايت‌برد ناگهان خطي روي دست من كشيد. گفتم پارميس دستم

خط خطي شد من ناراحت شدم دخترك نگاهي كرد و سريع رفت تابلو پاك كن را آورد و شروع كرد به پاك كردن خط

روي دستمآرامزبان

عاشق شيرين‌كارياتم عشقم محبت شيريني زندگيم مديون توام و خداي مهرباني كه در نهايت لطف و كرم بي

منتهاش تو را به ما داد.

 

               

 

وقتي پدر براي دختر لاك ميزند نتيجه اين مي‌شود كه انگشت و ناخن همرنگ مي‌شوند

 

 

                                                                   خندونکخندونکخندونکخندونک

پسندها (6)

نظرات (4)

هما
26 آذر 93 1:04
قربون این پاهای کوچولو رستا هم وقتی واسش لاک میزنم و میگم فوت کن تا خشک بشه میشینه و از هر طرف که سرش چرخید پاهاش یه فوتی می کنه خخخخ راستی سارا جونی واسه تفلد گل دخمل چه کردی؟؟
سارا
پاسخ
ممنون دوست گلم اي جوونم از رستا نگو كه من دلم ضعف ميره عكساشو ميبينم چه برسه به شيرين كاريهاش پارميس هم هر كسي ببينه لاك داره ميره فوت ميكنه فكر ميكنه همه تازه لاك زدن و هر كسي لاك نداره از باباش گرفته تا .. ناراحت ميشه و ناخناي طرف نشون ميده ميگه نه نه نه (يعني لاك نداره دلم ميسوزه)
مامان آریانا پرنسس مبارز
27 آذر 93 8:57
سلام خدا فرشته کوچولو را حفظش کنه ممنون که به وبلاگ ماسرزدید دختر نازنینتون رو ببوسید
سارا
پاسخ
ممنون همچنین دختر گل شما را
♥ایدا♥
22 دی 93 21:20
اخه عزیزم قربون پاهای کوچلوت به ما سر بزنید اگه با لینک کزدن موافقی خبر بده
سارا
پاسخ
ممنون خانمي از لطفتون -
مادر بزرگ
28 دی 93 22:52
چه دختر نازی وقت کردید به ما هم سر بزنید
سارا
پاسخ
ممنون مادربزرگ مهربان حتما حتما حتما